Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Carina - 7 maj 2011 19:12

NU... har vi tränat en hel del faktiskt ..lydnadsträning på Otbk med Anna i torsdags kväll..Hur gick det då ? ..hyfssat, men Tonic var lite loj..kan ev. bero på att "nån" hade käkat upp en skål chips som stog i Timmys rum..vem vet jag faktiktiskt inte..men har mina misstankar   

..I går fm  tränade vi sök med Pia, Eva T, Åsa, Nina..på Läbybanan som jag hatar ..krokig , bergig , förvirrande terräng, jobbig...men Tonic gick som en bulldozer..han bara älskar när det är lite svårigheter..och fixade det galant    .

Det är sååå kul med sök ! 


....men usch vad jag saknar Pisse-Nisse...jag hör hans jamande, jag ser hans tassavtryck på fönsterbrädan, jag tycker mig se honom ligga på utemöblerna, m.m



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards