Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Carina - 13 maj 2011 16:00

...blev det i dag på fm här hemma i Storvreta tillsammans med

Eva T/Zaffran,  Pia/Dansa,  Nina/Ester  och Kerstin /Xavi....men nu har mosqiterna, spindlarna, myrorna m.m vaknat ..det kliar lite här och var.....men vem bryr sig ?   


Det gick så bra ,vi fick till några riktigt fina tomslag och det är det vi jobbar på , hitta figgen och markeringarna  har vi inga problem med...och han lyssnade på mig och han gav fan i ryggorna med ..... . 

 Alla var nog nöjda & glada efter dagens sökträning..men hundarna blev trötta fort i dag..verkar vara åska i luften eller nåt.

Jag hade "smyganmält" oss till en lydnads 3:a i Eskilstuna den 1 juni..men så kom "minstingen" och påminde mig om att den dagen tar han studenten...så det kanske är lämpligt att jag håller mig hemma då ....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards